sunnuntai 26. huhtikuuta 2009

Acid värillinen wash

Sovitin taannoin H&M:ssä pirteän värisiä acid wash -farkkuja, jotka kuitenkin jollain tekosyyllä jätin ostamatta. Harhaillessani Acnen sivuilla törmäsin samantapaisiin uutuusmalleihin ja aloin pohtimaan asiaa uudelleen. Nyt kun henkareilleni on lähiaikoina eksynyt muitakin niille epäominaisia - eli värillisiä! - vaatteita, niin olisiko aika hankkia myös farkut keväisemmässä kuosissa?

Mitä pidätte tällaisista värillisistä farkuista?

I've becoming more and more interested in coloured acid wash jeans. What do you think? Should I update my jeans collection with something like these?
kuvat: acne.se

27 kommenttia:

  1. Awww!! Ihani! Noi violetit on ihan must!!

    VastaaPoista
  2. musta noi on siistit, kuha ei tuu liian mainstreamit

    VastaaPoista
  3. onhan nuo ihan kivat, mutta en oikein tiedä noista värillisistä housuista ylipäätään... :)

    VastaaPoista
  4. Hmm harvoin tykkään, mut noi H&M:n näyttää yllättävän hyviltä :)

    VastaaPoista
  5. Tosi kivan näköiä, vaan ei mun jalassa..

    VastaaPoista
  6. En ite henk.koht. tykkää acid wash -pesusta ollenkaan, ja tämmöset liian pastelliset värit on mulle, no, liian pastellisia :) Mutta semmoset esim. jotku kunnon tummat turkoosit housut voisin kyllä huolia :)

    VastaaPoista
  7. Toissa kesänä halusin värilliset farkut ja metsästin niitä vaikka mistä. Ei löytynyt. Nyt kun ei enää kiinnosta, niitä saa kaikkialta. Mikä tuuri. :D

    Mut on ne ihan kivat. Ei vaan sovi enää nykyiseen tyyliin.

    VastaaPoista
  8. Tuon värisiä farkkuja bongasin myös eilen Seppälästä. Hintaa en nyt valitettavasti enää muista.

    VastaaPoista
  9. mä tein punasille farkuille klooripesun ja niistä tuli tosi kivat :) Läikät tuli osa melkeen valkosiks ja sit sellasta persikkaa sekaan. :)

    VastaaPoista
  10. Minä oon melkein ostanut tommoset H&m:n yksilöt, mutta vielä ne ainakin ovat kaupassa. Kaverit saavat minut aina järkiini, kun mainitsenkaan, mutta kiusaus on silti liian suuri ostaa ne kävereiden kiusaksi :) Violetit samanlaiset oli Teneriffalla ja taas kaveri puuttui asiaan ja ne jäi sinne.. Joten, mun mielipide värillisistä pestyistä farkuista on sekalainen, tykätäkkö vai ei..

    VastaaPoista
  11. Ihan kivat farkut, mutta en tiedä tulisiko tuollaisia lopulta käytettyä! Sulle saattais sopia tosi hyvinkin! :)

    VastaaPoista
  12. Noi H&M:n yksilöt olis tosi kivat jos ne olis voimakkaamman väriset :) Nyt niistä tulee mieleen vaan pieni ja pinkeä possu :S

    VastaaPoista
  13. Noi farkut näyttää tosi kivoilta ja sopii sulle! =)

    VastaaPoista
  14. oon noita H&Mn farkkuja kans ihastellut,mutta ei vaan istu mun epäsuhtaisille jaloille ollenkaan.mutta ihanat ne on,sulle sopis!

    VastaaPoista
  15. Kaikkeen tottuu :) Mutta itse esim kannatan värihousuja, kannatin heti kun niitä alkoi ilmaantua pari vuotta sitten. Tummma alaosa-vaalea/värikäs yläosa on mielestäni aika ahdasmielistä ajattelua. Muodilla on kiva leikkiä ja tyylikäs ihminen osaa luultavasti yhdistellä värihousut johonkin niihin sopivaan :) Ostin itse kesäksi kirkkaankeltaiset <3

    VastaaPoista
  16. Eilen viimeeksi keskustelin kaverini kanssa näistä. En nimittäin pidä värillisistä farkuista yhtään. =D
    Muilla saattaa näyttää hauskan pirteältä, mutta itselleni en haluaisi.

    VastaaPoista
  17. hahah, runwayn johanna paljasti sun henkilöllisyyttä ja kyllä taas naurattaa oma tyhmyyteni, kun en oo aiemmin tajunnu kuka oot! oon vaikka kuin kauan jo seurannu sun blogia ja miettiny, et "on siinä jotai tuttua, mut en vaan saa päähäni". mä oon tunnettu huonosta nimi- ja kasvomuistista, joten eipä tämäkään sitten varmaan ole ihme! terveiset kuitenkin jyväskylästä entiseltä melkein naapurilta ja kiitos inspiroivasta blogista! :)

    VastaaPoista
  18. Äidinkielenlehtori26. huhtikuuta 2009 18.24

    Alkaa + infinitiivi, eli "aloin pohtia".

    VastaaPoista
  19. kivan näköset noi violetit!
    minkä merkkinen on muuten viime postauksen beigelaukku?:)

    VastaaPoista
  20. dana: Ne olis kyllä jäätävän makeet!

    nita-karoliina: En oo vielä ainakaa paljon nähnyt täällä päin :)

    sofi: Mäkään en osaa päättää, pidänkö niistä vai en..

    minna: Ne oli kyllä kivat!

    anonyymi: En mäkään sit tiedä, sopisko ne tosiaan mun tyyliin :D

    majayna: Mä tykkään perus acid washista ja etenkin harmaasta sellaisesta paljonkin, pastelli on vähän siinä rajoilla :)

    emmanuelle: Mä en vielä viime kesänä uskaltanut ajatella mitään värillistä, nyt oon vähän vapautunut :>

    anonyymi: Joovai? Mitenköhän ne Seppälän farkut istuu, pitää käydä koittamassa!

    moderndayhippie: Oi, aika hyvä idea, kaikki kun tekee niitä klooripesuja niihin perussinisiin, mut punasia en ookaan vielä nähnyt! :)

    aab: Älä kuuntele kavereita! :D Munkin kaverit kohottelee mulle vähän kulmakarvojaan, mut eipä mulle auta paljon sanoa vaatteistani, kun ei se vaikuta mihinkään :)

    viv: Sitä mäkin epäilen, että saattaisivat jäädä kaapin pohjalle...

    roosa: Haha, samaa mieltä! :)

    ida: Vähän voisin tummemmat ottaa, mutta muuten hyvä malli kyllä! :)

    lulu: Kiitos, jospa sitten käyn vielä testausrundilla H&M:ssa :>

    Christa: Yhdistely ei ehkä tuota ongelmia...mutta en osaa sanoa, näyttääkö ne kuitenkaan tarpeeksi hyviltä omaan silmään :o Kirkkaankeltaiset kuulostaa hyviltä!

    ragdoll: Joovai? Mä en osaa ottaa puolta tässä asiassa, oon jossain välimaastossa! :)

    ess1: Haha, kiitos! Tosiaan, huomattiin Johannan kanssa eilen loppuillasta, että Jyväskylä on vähän pieni paikka :D Mut joo, jostain syystä sun nimi on joskus jäänyt mun mieleen, ehkä Saran tanssikoulusta tai vastaavasta :) Kivaa kun luet!

    äidinkielenlehtori: Äidinkielen lehtori. Erikseen.

    anonyymi: Ne on, tosin hinta ei oo niin kiva... se on Miu Miu :)

    VastaaPoista
  21. Mä en ole jotenkin lämmennyt värillisille farkuille koskaan.

    VastaaPoista
  22. Kattelin ja pyörittelin noita tovin henkassa, mutta jätin kuitenkin rekkiin vaikka hinta oli alennettu 9 euroon! jotenkin vielä tuo "vaaleanpunamaisuus" kielii peruskoulun hirvityksiä :s

    VastaaPoista
  23. no moi just tätä tarkotan, muuten et olis suuremmpin noista pöksyistä välittäny mutta kun ACNELLAKIN nyt on niin johan ne rupee kiinnostaa!

    VastaaPoista
  24. noray: Mä en välitä oikein väreistä ollenkaan, mutta vähitellen oon alkanut lämmetä niille :>

    lina: Ai ne on jo alessa! Sit meen kyllä heti nappaan ne sieltä rekistä! :o

    anonyymi: Se, että Acnella oli niitä, palautti pohdinnat uusiksi mieleeni - noiden henkkafarkkujen kohdalla ne jäivät aiemmin kesken.

    VastaaPoista
  25. itselläkin on tullut nuo kyseiset farkut korallinpunaisena hankittua, mutta en ole vielä keksinyt, minkätyyppisen yläosan kanssa niitä pitäisin. sitäpä pohtiessa, vielä kaapissa ovat viikattuna :)

    VastaaPoista
  26. madde: Onvai? Hmm, itse varmaan lähtisin ihan valkoinen toppi, musta takki, mustat korko(sandaalit)kengät ja kangaslaukku/ainakin osittain musta nahkainen laukku -linjalle :) Helppoa ja varmaa! (Tällaista siis niille kehittelin kun eilen noita funtsin)

    VastaaPoista
  27. Noi hennesin versiot on musta aivan älyttömän ihanat, osta ihmeessä ! <3___<3 ^__^

    VastaaPoista

Otathan kommentoidessasi huomioon, että kommentteja hyväksytään/ei hyväksytä blogin kirjoittajan harkinnan mukaan.